28 Aralık 2005

anı - İLAN-I AŞK

Dün hayatımın en güzel ilan- ı aşkını, şimdiden ileride harika olacağı belli olan bir erkekten aldım. Hani tüm kadınların hayalidir, erkek kalabalık bir grup içerisinde kimse onları tanımasa bile herkesin duyabileceği şekilde kadına "seni seviyorum" der. Aynen bu şekildeydi ve mest olma derecemi size anlatamam. Cümle tam olarak şuydu; Arkadaşlar bu Ebru. Ben onu çok seviyorum. O benim teyzem ve ben onun gülüyüm. Evet 2,5 yaşımdaki yeğenim değme erkeklere taş çıkartacak bir cesaretle herkese beni çok sevdiğini söyledi ve ardından sarılıp öptü bir de üstüne üstlük. Tabi yine tüm kadınların kesinlikle olacağı gibi dünyalar benim oldu. Bir erkek tarafından böylesi sevilmek....
Şimdi bu yazının devamında ne beklersiniz bilmem ama ne diğer erkeklere sitem ya da iğne gelmeyecek.. Ben sadece bunun müthiş bir şey olduğunu ve her hatırlandığında üzerinden kaç yıl geçerse geçsin yüzümde bir çift gülümseme olacağını söylemek istedim sadece. Erkek ya da dişi fark etmez, siz hiç böylesi sevildiniz mi?

(ilk yazılış tarihi: 19/09/05)

Hiç yorum yok: