09 Ağustos 2006

Melisa'm çiçek açtı.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Benimki de :)))
Çok güzel kokuyo di mi?

Shemsa dedi ki...

Eveeeeet....

Çiçek yetiştirmek ne kadar güzel bir uğraşmış. Eskiden annemleri hiç anlamazdım şimdi fikrim çok değişti.

Adsız dedi ki...

Üç sene evvel -annemler tasindiktan sonra benim olan- kılıç çiçeği çiçek açmıştı. Ne büyük mutluluk idi.

Geçen yıl ise, askerde iken eve uğrama ihtimali olan herkese çiçeklere bakmasını söylemiştim. Her gelen, bir daha eve uğrama ihtimalinin düşük olmasından, bütün çiçekleri bol bol sulamış. Bir geldim ki bütün çiçeklerin kökleri çürümüş. :(

Aslinda çiçek yetiştirmenin "ne güzel bir uğraş" olduğunu -hala- düşünmüyorum. Benimkisi bir zorunluluk olmuştu.

...ama ne yalan söyleyeyim çiçek açan kılıcı haftalarca dilimden düşürmemiştim.

Melisanın fotografini da gormek isteriz :)

Shemsa dedi ki...

ben de zorunluluk olarak görürdüm eskiden ama nedendir bilmem fikrim değişti. şimdi çok zevk alıyorum.

fotoğrafını koyacaktım ama bir önceki saksılarım ZARİF ve ZARİFE gibi nazarlara gelip solmasından falan korkuyorum.(karalama defteri'nden görebilirsin):)))
bakalım, belki koyarım.

Kılıç Çiçeği'ni hiç duymamıştım :)

Adsız dedi ki...

Zarif ve Zarife'nin elim kaderlerini daha once okumustum. :(

Shemsa dedi ki...

Bu daha da ilginç şimdi. Demek ki çok zor uzuyor :)

sündüz dedi ki...

benimde kılıcım çiçek açtı.çok güzel çok mutluyum.